tirsdag 9. april 2013

ManGlaze - Fatty's got more blood

ManGlaze Fatty's got more blood, i sola
ManGlaze er eit merke eg har høyrt utruleg mykje bra om, men ikkje prøvd sjølv før no. ManGlaze er visstnok eit lakkmerke for menn, men alle som liker kule, mørke, litt rocka(?) lakkar kan sjølvsagt bruke dei. Mange (alle?) av ManGlaze-lakkane er matte, og det gjeld også den eg viser dykk i dag.

ManGlaze Fatty's got more blood er ein matt, vinraud lakk med mikroskimmer i sølv og alle moglege farger om ein ser nøye etter. (Sjå til dømes The TraceFaces flotte bilete av han.) Er han ikkje fantastisk? I skuggen ser ein ikkje mikroskimmeret, slik at lakken får ein fløyelsmatt yte. Eg klarer ikkje bestemme meg for om eg liker han best i sola eller i skuggen, han er så vakker uansett.


Lakken dekka ikkje så veldig godt, og eg trengte tre lag for å få han til å dekke ordentleg. Men det går sikkert bra med eitt eller to lag av han over ein raudlilla lakk. Ingen overlakk, sjølvsagt. Eg kjøpte lakken hos NorwayNails.

ManGlaze Fatty's got more blood is a matte blue-toned burgundy varnish, which I bought from NorwayNails. Mattes are my second favorite finish (after holographics, of course!), and this one is so pretty.

ManGlaze Fatty's got more blood, i dagslys

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------