torsdag 3. januar 2013

Samanlikning av vinraude skimmerlakkar

Det tok litt lenger tid å få fiksa desse bileta enn eg tenkte, eg skylder på at eg har liggi heile jula med influensa. Men betre seint enn aldri.

Eg har samanlikna OPI German-icure by OPI, Orly Smolder, China Glaze Short & Sassy, Chanel Malice og OPI Every month is Octoberfest. For å få fram skilnadene har eg tatt bileta i litt forskjellig lys, håper det er til hjelp. Dei to OPI-lakkane er ikkje så like dei tre andre, men eg tok dei med for samanlikninga sin del. På alle bileta er lakkane vist i same rekkefølge som nemnt over.

   F.v  OPI German-icure by OPI, Orly Smolder, China Glaze Short & Sassy, Chanel Malice og OPI Every month is Octoberfest, i sola

Med blitz
Overeksponert, slik ein ser basefargen
I dagslys
Smolder, Short & Sassy og Malice er ganske like i basen - ein rein, kald burgunderfarge. Malice er nok eindel meir pigmentert enn dei to andre og ser derfor mørkare ut, slik at skimmeret ikkje er like synleg. German-icure by OPI har brun basefarge og er på den måten ganske ulik dei andre - han ser definitivt meir brunburgunder ut enn dei andre. På same måte gjer den indigofarga basen til Every month is Octoberfest at han ser mykje meir lilla ut ein dei tre i midten.

 OPI German-icure by OPI, Orly Smolder og OPI Every month is Octoberfest har tydeleg mykje meir gyllent skimmer enn dei to andre, som har vinraudt skimmer. Det får Orly Smolder til å sjå litt meir kompleks ut enn S&S og Malice. Dei to sistnevnte er veldig like i fargen, men S&S er nok meir vinraud/burgunder (=raudbrun) medan Malice er mørkare og meir purpurfarga (=blåraud).

Favoritten min av dei tre er Orly Smolder, med Chanel Malice hakk i hel. Dei er såpass ulike at ein definitivt kan rettferdiggjere å ha begge, sjøl om Malice er dyr.

(Eg har ikkje fått vist fram bilete av Orly Smolder enno, får dei som har lyst til å sjå litt nærare på han, kan ta ein titt på Neglelakkmanis flotte bilete.)

Here is my comparison of burgundy red shimmers. I love them all, but Orly Smolder, Chanel Malice og OPI Every month is Octoberfest are my favorites. No dupes here! 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------