onsdag 16. januar 2013

OPI - Ink

OPI Ink, i lampelys
OPI Ink, med blitz

Sjå det skimmeret!
I dag har eg på ein gammal klassikar, OPI Ink. Det er ein djup indigo skimmerlakk med knallrosa (lilla?) mikroglitter. Eg er generelt ikkje veldig glad i rosa, og spesielt ikkje rosa glitter, men i Ink gjer det ikkje noko. Det rosa mikroglitteret får lakken til å se meir lilla ut, nestan duokrom, og gjer lakken varmare. Bilete i lampelys er det som er mest korrekt fargemessig, sjølv om det er litt uklart. I dagslys ser han blåare ut, slik som på blitzbilete. Eg klarte dessverre ikkje å fange glitteret ordentleg på mine bilete (ein ser det betre i flaska).

Lakken er god å legge, og sjølv om første laget legg seg ujamt og lite dekkande, blir han flott og opak med to rause lag. Dei som er litt meir nøye enn meg vil sikkert ha tre lag, dog... Yta blir ikkje heilt glatt, så ein treng nok minst eitt lag overlakk, men det er han verd. Sjølv om finishen er fullstendig forskjellig, minner fargen meg om OPI Tomorrow never dies, ein av mine favorittar.

Eg veit at det finnast ein matt (suede) versjon av denne som ser kjempelekker ut, sjå til dømes flinke Ida Malenes bilete av han. Men før eg skaffar meg Ink Suede, tenkte eg å sjå korleis den vanlege Ink'en ser ut med matt overlakk.

An old classic OPI, namely OPI Ink. It is a indigo shimmer with pink micro glitter, which gives the varnish a warmer, more purple glow. I am sorry that I was not able to catch the glitter properly on my pictures.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------