søndag 23. desember 2012

Julenegler

Julenegler på venstre hand, med blitz

Julenegler på høgre hand (iiik!), med blitz

Jada, jada, eg veit at circa halve bloggosfæren har lagd juletrenegler i år, men sia det
a) så overkommeleg ut for mitt negledesign-nivå (=veldig nybyrjar),
b) var enkelt og "nøytralt", og
c) kunne varierast med kva farger ein ville,
tenkte eg at dette var noko for meg. Og når sant skal seiast, blei eg ganske så nøgd. Det såg lekkert ut, og eg har fått masse komplimenter frå folk som ikkje les alle neglebloggane og har sett 1000 finare versjonar.

Eg er jo, som de veit, ganske traust av meg, så eg endte opp med gullnegler, ein aksentnegl med juletre (og stjerne!) på venstrehanda og ein med striper på høgrehanda. Eg brukte to lag H&M Wawawoom og China Glaze Glittering Garland på treet. Stjerna var ein del av rhinestone-settet frå Bornprettystore, ho blei grøn fordi eg ikkje hadde nokre gullfarga, og det ville ikkje passe med sølv. Kva synast de, blei det fint (sett bort frå at eg ikkje har fiksa opp rundt neglebanda og at bileta er uklare)?

I, too, tried to make Christmas tree nail art, and I was quite satisfied with the result, bearing in mind that I am not exactly an nail art expert. I love the cold-toned golden Wawawoom from H&M, and China Glaze Glittering Garland is pretty as always.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------