onsdag 12. desember 2012

China Glaze - Short & Sassy

China Glaze Short & Sassy, med blitz

China Glaze Short & Sassy er ein djup, vinraud skimmerlakk som grensar mot purpur, altså med meir blåtonar enn bruntonar. Ikkje veldig unik, men likevel ein flott lakk. Han mørknar utover mot kantene, slik eg likar det - det gjer at han "glødar" meir enn vanlege skimmerlakkar. Det er også ein slags gyllen tone i han, det ser ein best i dagslys. På bileta har eg to lag Short & Sassy med eitt lag Seche Vite over. Eg hadde ingen problem med påføringa, sjølv om han var bittelitt meir utflytande enn optimalt. Han tørka raskt, og eg fekk heller ikkje plagsomt tydelege penselmerker.

Eg synast denne fargen er heilt fantastisk, og når sant skal seiast var djupraude skimmerlakkar det einaste eg gjekk med då eg begynte å gå med neglelakk på ungdomskulen. Eg skal få samanlikna han med nokre andre av dei vinraude skimmerlakkane eg har, eg trur dei er ganske like. (Men sjølvsagt ikke like nok til at ein ikkje treng alle saman!)

China Glaze Short & Sassy, a blue-toned burgundy shimmer nail varnish. Not the most unique colour, but still very pretty. I love the way it darkens on the edges, that makes it glow from within.

China Glaze Short & Sassy, med blitz

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------