mandag 8. oktober 2012

Chanel - April

Chanel April, med blitz

Chanel April, med blitz

Chanels vårkolleksjon besto av tre lakkar, April, May og June. Eg likte April veldig godt, men fekk meg aldri til å kjøpe han til fullpris (ca. 240 kr i norske butikkar). Så då eg fann lakken til under hundrelappen på bomkjøpmarknaden på forumet til Heidi Øksendal, slo eg til.

Chanel April #533 er ein bringebærraud kremlakk, fargen ligg midt mellom raud og rosa. Han er ganske nøytral i fargen, men heller kanskje litt mot varme undertoner. Lakken er litt dempa i fargen, absolutt ikkje skrikande neon som har vært det store no i sommar, men er framleis klar og fin. På meg dekkar April fint med to lag, men ein bør bruke overlakk for å få han fin og blank. Eg liker han veldig godt, og kjem nok til å bruke han eindel utover hausten - det er ein typisk haustfarge og han kunne like gjerne ha heitt September.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------