søndag 30. september 2012

China Glaze - Stone Cold

Jada, jada, eg sa eg skulle bruke dei nye lakkane, men så hadde eg så utruleg lyst til å bruke Stone Cold, så eg måtte gjera eit unntak. Stone Cold er frå vårens Hunger Games/Capitol-kolleksjon, så han er ikkje akkurat ny - men han er likevel verdt å ta fram no når hausten kjem.

Stone Cold er ein matt, koksgrå skimmerlakk - sølvfarga skimmerpartiklar i ein mørk (svart?) base. Han er ikkje heilt matt, heller litt "semska" (suede), og det ser etter mi meining knallstilig ut. Han kan nok dekke på eitt tjukt lag, men eg synast det er best med to litt tynnare. På bileta har eg to lag Stone Cold over underlakk, og naturlegvis ingen overlakk. Om ein vil ha han endå mattare, kan ein sikkert bruke matt overlakk, til dømes den frå H&M, men eg synast ikkje det trengs.

For min del er Stone Cold foreløpig årets beste kjøp, og eg anbefaler alle å skaffe seg han. Om nokon kjenner til andre lakkar med liknande yte, så sei ifrå - for eg elskar denne stilen.


China Glaze - Stone Cold, bilete tatt i sola.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------